söndag 7 februari 2010

Haha, raderad!

Så irriterad jag blir! Nu åker han väck, så det så *arg* Nu får det vara nog med fjanterier från mig, jag är inte den som är den. Så, nu är han raderad :D

I övrigt har inte hänt så mycket i helgen. Läst rätt mycket i hypnotisören, tycker den är rätt så bra. Även om jag sitter och blir lite irriterad över hur illa fallen sköts. Nova är trimmad igen, hon kommer förhoppningvis vara fin till Malmö och Stockholm. Leia är parad, hade nya valpköpare här i fredags, jätte trevliga killar som tingade en.

Det där med närdejting verkar gå rätt så bra. Hittat ett par som är rätt intressanta, fortf är det nog T som känns bäst. Men sånt vet man ju aldrig innan man träffats. Får se när/om det blir tid för det!

Någon som vill gå och se Snabba cash med mig? Annars går jag själv!

3 kommentarer:

Hanni sa...

Oj, känns som om jag missat nånting här nu..
Är helt inne i min hemtenta! Återkommer när den är inlämnad och klar! :P

Carina sa...

Bio e alltid trevligt!

Frida sa...

Hanni: Haha, lite har du nog missat allt. Men inget direkt mer spännande än det som står här :P
Carina: I helgen kanske?