torsdag 25 februari 2010

Leker med dödsvalen

Imorrn ska jag äntligen jobba. Fortfarande lite täppt i näsan men känner mig betydligt bättre iaf. Nu snyter jag mig nog bara en gång i timmen, det är ett framsteg från en gång i minuten :)

Kan bli så irriterad på tidningarna, rubriken på en artikel som finns just nu är: Leker med dödsvalen. Hallå, sånt får man väl nästan räkna med kan hända när man spärrar in och lever så nära så stora vilda djur. Kan inte med att tycka ett dugg synd om hon som blev dödad. Och bara namnet, dödsvalen stör mig. Nej, från mig får de inte någon som helst medkänsla.

Te, jag dricker rätt mycket te för stunden. Växlar sorter lite då och då. Just nu är det vaniljte som är favoriten, tätt följt av både blåbär och kamomill. Kamomillte är jätte gott på kvällen innan man ska sova. Har precis druckit en kopp nu faktiskt.

På söndag ska jag på en liten dejt, de ni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med!


Hm, en dejt, ja jag räknar med att få rapport :-)

Monica sa...

Hm, blev fel. är jag som är den anonyma :-))