lördag 20 februari 2010

Sjuk

Förkyld är jag. Näsan rinner och halsen känns som ett sandpapper. Ni förstår att det är rätt synd om mig va? Tyvärr kan jag ju inte heller jobba idag som tänkt, dagen och kvällen har spenderats på soffan. Som tur är så är det ju OS nu så man har saker att titta på i stort sett hela dagarna. Men just nu är det melodifestivalen, mest skräp som vanligt. Är det i inte ovanligt få bra låtar i år?

Har bara Leia hemma. Nikita och Nova är på landet med mina föräldrar. Där blir de bortskämda med oxfile och grejer. Passade bra nu när jag är dålig. Leia tycker att hon är jätte dräktig redan, bara sova och äta som gäller så vi har det rätt mysigt på soffan. Snart borde man kunna se de första tecknen på om det är valpar. Hoppas på det!

Fortsatt trevlig helg i snövädret!

Inga kommentarer: