lördag 13 februari 2010

Sifo om efterrätter

Igår blev jag uppringd av nån från typ sifo som ställde massa frågor. Började med några om partierna och sedan vad jag tyckte om att Sverige har trupper i Afghanistan och de är ju sånt de brukar fråga. Men helt plötsligt började han fråga om när jag åt efterrätt sist, hur ofta jag gjord det och om jag brukade äta något med chocklad. Känns som om det inte hade något med det första att göra alls. Gör det flera undersökningar på samma gång? Vad har min efterättsvanor atr göra med vilket parti jag ska rösta på? Aja, om ni ser nåt sifoundersökningsresulta som handlar om efterrätter så vet ni att jag varit med och svarat :)

Idag har jag varit på dvärgschnauzerringens årsmöte. Gick oväntat snabbt och sedan fick vi mumsig smörgåstårta. Tack tack ni som fixade :)

I övrigt då... Ja... Inte mycket nytt. Dags för dejt snart iaf :D Blir nog nån gång i veckan skulle jag tro! Om jag/vi lyckas planera in det. Som vanligt fullt upp, å dessutom 2xbio veckan som kommer. Körigt att vara populär!

Nu har OS börjat! Det mesta man vill se går inte alltför sent... tror inget börjar senare än 24 iaf, blir inte så mycket sova de kommande veckorna. Men det får det vara värt iaf!
Nu ska jag ägna mig åt tv:n!

Inga kommentarer: